avatar Ten blog rowerowy prowadzi kolotour z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 17898.44 kilometrów w tym 1802.12 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.50 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kolotour.bikestats.pl

Marzec, 2009

3xOkrzeszyn

Sobota, 21 marca 2009 · dodano: 21.03.2009 | Komentarze 0

3 x Okrzeszyn, na ostatniej pętli modyfikacja i dojazd do Habdzina. Pogoda fajna tylko w tym momencie, gdy jechało się z wiatrem. Drugą część każdej pętli to była walka ;).

W marcu jak w garncu

Środa, 11 marca 2009 · dodano: 11.03.2009 | Komentarze 0

Miało nie padać! Tymczasem na 2 pętli przez Okrzeszyn raz - straszny wiatr przedni, dwa - deszcz. Nie warto wierzyć prognozom onetu.

tradycyjnie Okrzeszyn

Wtorek, 10 marca 2009 · dodano: 10.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj 3 pętle przez Okrzeszyn. Na jednej podjechałem pod Ciszycę. Po powrocie jeszce trochę po osiedlu i wyszło 50. Ale zimno i mokro. Niby 5 stopni, ale odczuwalna temperatura była dużo niższa.

• Sprzęt Maxim alu trekking

Niedziela bez roweru - dzień stracony ;)

Niedziela, 8 marca 2009 · dodano: 08.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj powtórka wczorajszej trasy, ale z modyfikacjami. Chodziło o to, że wczoraj z Łukaszem pojechaliśmy, a po powrocie zrobiliśmy mapki w Google Maps. Ale nie pokryły się ;). Dlatego dzisiaj pojechałem to sprawdzić. I miałem rację :).

Trasa przejazdu - metro Natolin - Powsin - Bielawa - Okrzeszyn - Obórki - Ciszyca - Opacz - Habdzin. Po wyjeździe z Habdzina i dojechaniu do Konstancina zawróciłem, powróciłem do Okrzeszyna tą samą drogą, a następnie ulicą Wiechy dojechałem do Przyczółkowskiej, a stamtąd podjazd pod Las Kabacki i powrót tą samą trasą przez miasto do domu. Dodam, że na 28 kilometrze zaczęło kropić, ale kurtka zdała swój egzamin.

Tempo dość dobre, zwłaszcza do Habdzina (ok. 30 km/h). W drodze powrotnej raz - zmęczenie, dwa - ja vs północny wiatr. Ale do domu dojechałem. Zafundowałem też rowerowi kąpiel w wannie, bo wszystko w nabędzie trzeszczało. Jeszcze smarowanko i jutro można jechać dalej :).

Śnieg pod Warszawą i kraksa

Sobota, 7 marca 2009 · dodano: 07.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj z Łukaszem wybraliśmy się na małą wycieczkę pod Warszawę. Śnieg wybił nam z głowy dalekie dystanse. Skończyło się na pętelce z Ursynowa do Konstancina i z powrotem.

Na Ursynowie dokręciłem do 50 km na ścieżkach rowerowych. A jak wracałem do domu, to na własnym osiedlu zaliczyłem dzwona ratując się przed zderzeniem z samochodem. Niestety, nowiutka kurtka rozdarła się na łokciu. Teraz trzeba wykminić, jak ją uszczelnić i zabezpieczyć.

Na koniec fota.

Duużo błota w Lesie Kabackim

Piątek, 6 marca 2009 · dodano: 06.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj zrobiłem swoją ulubioną rundkę do Okrzeszyna, a w drodze powrotnej przejechałem przez Las Kabacki. Asfalt suchutki. Natomiast w lesie ciężki teren. Ziemia rozmiękła, woda jeszcze stoi, a w głębi lasu utrzymuje się cienka pokrywa śniegu i lodu. Miejscami było blisko do wywrotki.

W Lesie Kabackim testowałem nowe błotniki SKS. Nie do końca zdały test. Jechałem też w nowej kurtce Berknera, która z kolei sprawowała się super. Ale na końcową opinię kurteczka musi jeszcze poczekać. A rower po powrocie wyglądał tak:

kręcenie w okolicach Powsina i Wilanowa

Niedziela, 1 marca 2009 · dodano: 01.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj mały poobiedni spontan, tym bardziej, że pogoda była super. Pojechałem na swoją ulubioną pętlę - na Okrzeszyn (okolice Wilanowa). Ale tym razem zrobiłem małą modyfikację i zamiast wracać odrazu do Przyczółkowskiej, zmodyfikowałem trasę. Pojechałem przez miejscowości Kępa Okrzeszyńska, Kępa Zawadowska, Wał Zawadowski i tak to Siekierek. Potem powrót tą samą drogą, konkretnie ulicą Sytą.

Po dojechaniu do Kabat zostało jeszcze kilka kilometrów do 50-tki. Więc potestowałem ścieżki rowerowe na Ursynowie. Czego, szczerze mówiąc, nie znoszę. Wprawdzie kierowcy jeżdżą dość ostrożnie i uważają na skrzyżowaniach, ale zawsze trafi się jakiś palant (mnie się trafiło 2).